Štítky

pondělí 14. listopadu 2016

Vrah

 
Tak všichni kdo netrpělivě očekávali nový článek, můžou být šťastní protože ten právě vychází :) Nedávno jsme ve škole psali sloh, a protože tady už nějakou chvíli nic nebylo, tak je tady přepsaný. Snad se bude líbit a za kritiku budu rád.
 
Jinak, pokud někoho zajímá, proč byla dlouhá neaktivita, řeknu to takhle - škola, škola a zákazy na počítač :D Ale aktuálně se snažím svůj "program" nějak sjednotit, abych se mohl věnovat jak škole, čtení tak i blogu.... No a poslední dobou, jsem toho moc nečetl, ale snad Vás můžu nalákat, na článek s knihami, jenž jsem zakoupil v říjnu - upozorňuji, že jich  moc není (2) Ale i za to jsem rád... Každopádně se mi doma povaluje několik hromádek s knížkami co přečíst a furt si říkám, začnu číst zítra.
 
Tak to by bylo asi všechno moje vykecávání a hurá na čtení, jinak kdo chce tady máte multifandom video na zlepšení dne :)
 
 

    Další mrtvá dívka s neznámým symbolem na zádech. Tuto nebo velice podobnou větu uvidíme opět v novinových titulcích. Během posledních dvou měsíců je to již třináctá vražda ve městě. Policie je vytížená, nemají chvíli klid, když tam venku řádí sériový vrah.
   "Emily," začal Steven, "chci aby sis vzala v práci dovolenou, alespoň do té doby než chytí toho vraha."
   "Proč bych si měla dovolenou brát jenom já a né ty?" zeptala se a sedla si na svou židli naproti Stevnovi.
   "Protože zatím byly zabity jen ženy."
   Emily už si netroufla něco namítat. Uklidila ze stolu a vydala se manžela doprovodit ke dveřím. Políbila ho na rozloučenou a zavřela dveře.
   Steven se vydal pochmurným Londýnem do práce, kde na něj čekala policie. Dozvěděl se, o tom že všechny oběti byly jeho pacientky a i to, že je jedním z podezřelých.
   Večer, když otevřel dveře od domu uviděl Emily, jak proti němu stojí s pistolí. Vystřelila a jediné co doktor cítil byla bolest v břiše a teplá krev na prstech když si šáhl na ránu.
   Probral se přivázaný k židli s vyrytým symbolem na stehně. Sykl bolestí a podíval se na svou ženu: "Co znamená ten symbol?"
   "To je symbol božího očištění, Steve," řekla vražedkyně a usmála se.
   "Víš zlato, nejsí v pořádku," zachraptěl Steven a vykašlal krev.
   "Jistěže jsem," odvětila, ale pak pokračovala, "před pár měsíci mě ve snu navštívil bůh a řekl mi, že musím svět očistit. Ukázal mi ten symbol, měla jsem tím značit své oběti. Ty, které jsem očistila."
   "Jsi schizofrenička a vražedkyně Emily," řekl doktor a plivl na svou družku krvavou slinu.
   "Myslím, že se pleteš," řekla a podřízla manželovi hrdlo. Na podlahu v kuchyni vystříkla tmavá krev a Stevna opustil život. Vydechl naposled.
   Emily očistila dalšího člověka a teď byli na řadě další. Vzala si pistoli a nůž, pokryta manželovou krví otevřela dveře a vydala se očišťovat další obyvatele Londýna.

2 komentáře:

  1. Dost mě zamrazilo a naskočila mi husí kůže. Mám hrozně ráda detektivky a thrillery, takže si to dovedu úplně "živě" představit. :)
    Tenhle blog se mi moc líbí a palec nahoru za kluka, který rád čte. :)
    Zdraví Anita z http://gingerani.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuju :) Tvůj komentář mě tak potěšil :)

    OdpovědětVymazat